Takumi-kun Series: Rainbow Colored Glass
Takumi Hayama (Kyousuke Hamao) and Giichi 'Gui' Saki (Daisuke Watanabe) are now a couple. Their relationship becomes rocky when Gui starts paying attention to first-year student Tooru Morita (Yuki Hiyori). Unaware that Gui is trying to bring together Takeshi Suzuki (Yuta Takahashi) and Morita, who are attracted to each other, before Suzuki leaves school for hospital due to his deteriorating terminal illness condition, Takumi begins to doubt Gui's love and thinks that he has given up on him.