To My Star
Actor Kang Seo Joon (Son Woo Hyun) was once one of South Korea's biggest and most popular stars, but his career is now in decline. But despite his fall in popularity, he believes he has had a change of fortune when he meets and falls for a dashing young chef named Han Ji Woo (Kim Kang Min). Despite having wildly different personalities, the two begin on a relationship. But their love comes under threat when the more conservative Han Ji Woo and the free-spirited Kang Seo Joon realize that their outlook on life, love, and everything else appears irrevocably different.