Past Youth
Lin Qin Nian and Li Guang are classmates and, to many others, they're besties who share everything. However, only they themselves know the changes and undertow in their hearts. When Li Guang starts dating another schoolboy, Lin Qin Nian decides to distance from him despite still having strong feelings. As the college entrance exam approaches, are they one step closer to the young adult they dream to become? Or further away from how they’re remembered in each other’s heart?