Call It What You Want Season 2 Episode 4
After the events in season 1, James and Ait start dating but they still keep a secret from the management and the fans. Meanwhile, Marco and Bas are getting close to each other, but the manager, P'Tee, will once again get in the middle. When everything seems lost, someone unexpected will re-appear and help the boys make things right.