Amanda is a 12 year-old swimming athlete. Quiet and reserved, she finds safety in her own world: underneath the water, where secrets can't be heard. Without her parents' attention, she spends most of the time at the swimming pool, training and trying to succeed in maybe the only thing she truly loves. Priscila, the star of her team, becomes her opponent – not only in the pool, but in life. A subtle power game begins.