In the toxic haze of Chang'an the Crown Prince, one of the candidates for the role of the future emperor, is trying to seize power. Meanwhile the beautiful merman Yixia becomes the male favorite of Che Yuanshan, the Minister of Criminal Justice . Fleeing from Chang'an with hatred, he finally returns to Che Yuanshan with a sharp knife of revenge.