Haruhiko found out Kijima was lying about the scribing work. Feeling shocked and angry, Haruhiko hit Kijima and revealed his genuine feeling. But Kijima just answered “you want to make love with me?” Later, Haruhiko heard from the editor Kidoshiro that the reason why Kijima told a lie to him.