Haruhiko feels a little awkward after kissing the drunk Kijima. Sober, he continued his scribing work and gradually found it interesting. However, on the day Kijima removed the plaster, Kijima told Haruhiko “when the novel is finished, the reconciliation would be over.” Feeling disappointed, Haruhiko went home and read Kijima's novel; whereas, Kijima realized the lost of Haruhiko’s leaving.