Concerned that Kijima and Kidoshiro are getting too close, Haruhiko couldn’t help but fall into his fantasy again. Out of his jealousy, he ran to Kijima’s house. Three of them had a chat about the past and later that night Kijima got drunk. After Kidoshiro went back home, Kijima grabbed Haruhiko’s shirt and said, “Let’s get in bed.