Scribing Kijima’s sensual novel has made Haruhiko constantly aroused and filled with erotic fantasies. “Just a normal task and person”, he kept is as a secret with others about this unexpected experience. Until one day, as he’s scribing the novel, a stranger showed up in Kijima’s house. Turned out, the man, Kidoshiro, is Kijima’s editor. This stranger’s appearance made Haruhiko jealous and upset.