The Strong Ones
Lucas travels to visit his sister who lives in Niebla, a remote town in southern Chile. Beside the ocean shrouded in the wintry mist, he meets Antonio who works as a boatswain in a local fishing boat. An intense romance blossoms between the two of them, and with it their strength, their independence and their adulthood become immovable with the ebb and flow of the tide.