The Man Who Drove with Mandela
During the time of apartheid Nelson Mandela drove around South South Asia - Middle East - Africa in a limousine disguised as a chauffeur while organizing the armed struggle against the apartheid regime. But who was the distinguished looking white man sitting in the back seat? Meet Cecil Williams, an acclaimed gay white theatre director and communist.