Jerry's streaming program is met with great popularity. Unaware of his family life, his mother decides to set up blind dates for him. She even stalks him, which in turn leads to her shocking discovery of Jerry's gayness, which she finds painfully unacceptable. Such terrible and unexpected a process of coming out leaves Jerry down in the dumps. His father then comes to Taipei as well; how is Jerry to come out to his parents about his family life?