Kaikai’s two handsome dads become a topic of gossip among the kindergarten moms. Jerry, who has come to pick his son up from school, feels almost overwhelmed. Thankfully, Damian’s sister Celine comes to his rescue. The day marks Damian and Jerry’s sixth anniversary; the dads ask Celine to take care of Kaikai, but as the topic of “two dads” escalates, so does Damian and Celine’s past grudges.