Taipei Pride is here. Damian and Jerry take Kaikai to the parade; on the streets of Taipei where rainbow flags fly, the family of three promises that they would love each other to the moon and back. As the parade reaches its climax, Kaikai goes missing. Operation find the son, carried out by straight friends and gay friends alike, hence begins.