How did Damian, who is methodical and likes to plan, fall in love with Jerry who is spontaneous and loves surprises? Six years ago, Damian returned to Taiwan, when he invited Jerry––who had just started his own YouTube channel–– to help promote the opening of his new restaurant. The two fell in love at first sight and had superb chemistry both mentally and sexually. It was only when Damian revealed his plans of having kids did Jerry start to have doubts.