The Acrobat
Montreal is snowed under. While the downtown cranes dance their hypnotic ballet, two strangers meet randomly in an unfinished apartment. Their chance encounter leads to a violent attraction and a dependency beyond reason. One man is a Russian-born professional acrobat whose future is jeopardized by a broken leg. The other is a buttoned-down, well groomed man of few words. Which one dominates? Which one manipulates? As it turns out, love is painful and human relations are complex.