A woman and four men who barely know each other find themselves in an apartment in the sky above Paris. They have all been the victims of the same predator who is locked in a room. That night, they decided to end it all. In turn, they tell each other memories that bind them to this man and enter the room to confront him. But what happens there between the monster and them remains their secret.