Teacher G's Acting Class
The French hot shot star teacher is about to give some lessons to a bunch of uneven acting class students. Some are pretentious, some are boring, and some are eccentric. But all these don’t matter, the gorgeous teacher can correct them to perfection one by one. From movements, emotions, mouth, eyes, to the rehearsal of “Romeo and Juliet”, once you’ve taken his lessons, you can be totally changed to a brilliant actor! As long as you don’t fall for him…or get stuck by him.