Touchscreen
Brian drifts through life using a computer monitor as his window to the world outside, unable to connect meaningfully with people on the other side of his screen. After an unusual online encounter, Brian is challenged to step out from behind his computer and shatter long-lived inhibitions to claim the touch of another human being.