Ass
The excessive nights, the good atmosphere and the camaraderie reign in the apartment of Gill, Rémi, Alwin and Patrick. They thought that their virile friendship was foolproof, but Patrick hides an unsettling secret that could disrupt the balance of the group and distress the whole world.