Alice, a Filipino transwoman, decides to go after her boyfriend Jason in Korea. She plans a surprised visit only to find Jason living with his new Korean girlfriend Suyong. Devastated and depressed, Alice wants to kill herself by jumping off the bridge where she would meet Joon, a Korean gay musician who is also heartbroken because his true love is getting married. They start to help each other to get through their pain but unexpectedly fall for one another!