Sweet Boy
Nack is a 17 year old boy whose life focuses only on studying. Stepping into the last year of high school, he begins to feel lonely and pressured. As graduation and entrance examination grow closer and closer, he begins to learn about sex and love for the first time in his life. He has to face the questions about the morality of his homosexual love. What will he do?