Han-byul's father uses his power to get her the last room in a dormitory as a school employee, and it unwillingly disqualifies Su-min who had already been chosen. However, Han-byul does not want to stay in the dorms while Su-min has nowhere to go. Both university students end up competing for the last spot for the Hawaii exchange student program.