All Male, All Nude: Johnsons is set in Florida's newest gay strip club, Johnsons, located in the second gayest city in the US, Wilton Manors, Florida and new home to the creator and owner of Johnsons- Matt Colunga, an award winning body builder, who has been in the male entertainment industry for 23 years. From 42 year old Matt, 26 year old Alexander, to single fathers and young men putting themselves through college with their stripping income, to entertainers in the adult film world - the men who compose the heart of Johnsons are diverse, unique and captivating.
★From the sexy mature director/actor Gerald McCullouch of "BearCity" franchise and "Daddy"