The story's protagonists are three people: Anna, a wealthy middle-class 35-year old woman who owns, together with her mother and her brother, a factory in the northeast of Italy; she has a love affair with 25-year-old Mara, who works in the factory; then there's Anis, a young man from Maghreb who suddenly storms into their lives.