Floating Deep Down Summer
Photographer Hyeri receives a wedding invitation from her old friend/ex lover. Hyeri is not sure whether she will go or not. Curator Juhyun is very comfortable about her sexuality and confident. Hyeri, who is not honest to herself, falls for Juhyun slowly.