( May.13 ) Why Does Every Handsome Guy Have a Boyfriend?!
Kylie, a wedding planner, has had a string of boyfriends who turned out to be gays including Benj. Eventually, the two became bestfriends and business partners. When Diego, Benj's childhood friend, resurfaces and asks them to plan his wedding, Kylie sets out to prove that she's right again--that Diego, is indeed another closet case. Will she succeed?