Boyband Love
Boyband Love (BBL) is a BL digital series that revolves around LMTLSS (pronounced as limitless), a Pinoy boyband composed of Aiden, Danny, Jamie, and Rico who have one goal in mind - stardom! However, their journey won't be easy as their personalities clash, and their personal vendettas get in the way.