My Bromance: Reunion
Golf, along with his friends and parents, lies to Bank about him still being alive. He told Tar that he still misses Bank. Tar and Parn reply that they feel bad about lying to Bank as well. This is the preview of a whole new chapter between Golf and Bank in the anticipated sequel series "My Bromance 2: 5 Years Later."