Innocent
Because of an accident when he was five years old, Yu Shi developed a second personality named Noah.
Noah is a quiet and emotionless persona. For years, Noah has protected Yu Shi as he grew up. But that was until he met Wu Zheng.
Yu Shi wanted to be with Wu Zheng, but Noah didn't trust Wu Zheng. Although Wu Zheng likes Yu Shi as well, his relationship with Shaojie, the woman he’s been set up with, continues to disturb Yu Shi.