The Rain Stories
It's an anthology of unconventional high-school love stories. They include a disabled feminine boy falling for the hottest boy in school, a boy who is about to meet his father for the first time becoming embroiled in a relationship with his best friend, and another boy who is considering entering the gay sex trade in order to repay his gambling debts.