His Cat
Ye Yuwei is a transfer student who encounters his desk-mate, He Chenghan, in the new class. Under the handsome look of He Chenghan is a girly heart. He is interested in cartoons of young girls and keeping cats. In the eyes of He Chenghan, Ye Yuwei seems to be a cat and a sentimental teenager who gradually becomes aware of his own emotions that are completely different.