Talking About
Lan is born and raised in a happy family. She has been a behaved daughter, but she starts to be late for dinner more often. Out of suspicion, her father asked her and realized that she is dating someone. When Lan brought her date home as her parents look forward to, the person shows up is not exactly who they expect.