Interested In is a coming of age series about the painful, steamy, fumbling encounters of a recently out college student, Parker. We follow his journey, in Philadelphia, as he begins to find himself after "the closet." During his first openly gay hook up, Parker realizes he has much to learn. Through help from his best friend, Danny, and various hook up encounters, Parker learns to reinvent himself as he begins to freely express his sexuality for the first time.