Human curiosity and two-sidedness make people's behaviors inherently unknown. A unemployed guy finds a pair of telescopes on the side of the road. He starts to spy on a man opposite to his house and gets a way to sneak into the man's house. He thinks he can take whatever he wants, but he is in fact lured into a trap.