Ghost Boyfriend 1
Ye Xiaoou is an online writer, and his novel has become a real soul. The name of the soul is Lu Qiming. Time and space are intertwined, so the original soul is real. With the help of the wizards Xiaohei and Xiaobai, Lu Qiming has life.