The Day Began Yesterday
Orlando and Saul meet by accident. The first one is a self-confident young man, university gymnast who avoids that his HIV-positive status defines him; while Saul, on the opposite, is insecure and barely understands what having an active sexual life means. The meeting will result in a new way of seeing life, one without fear where sex is an encounter and not a way of getting away from others.