Forbidden Love
Having given up on school and most of his family, Shou lives in an apartment with his younger brother, Ryou, and rarely leaves. Things start to change once Ritsu arrives. A young designer back in Japan after studying abroad in New York, Ritsu works for Shou's father… and has been given permission to stay with his two unruly sons.