A Cappella
1969, Japanese students were enmeshed with campus riots, anti-war rallies, and the growth of subcultures in music, cinema, literature, and theater. Influenced by the atmosphere of the time, Kyoko, a senior at a high school for girls, forms an 'Anti-Uniform Committee' and joins a rally at a university. Wounded at the rally, she flees from the police and runs into 'A Cappella,' a café where she meets and falls in love with a college student Wataru. She undergoes a sexual awakening and loses her virginity. Things seem to be going well with Wataru, but then she witnesses something she cannot believe...