Sorry for the Inconvenience
Joshua, a timid teenager, comes home one night after beaten up by school's bully. Feeling the urge to avenge himself, he decides to take matters into his own hands. But things don't go as planned. Now, he is left with no choice but to seek help from his policeman father.