Made in Boise
In Boise, Idaho, a unique business trend is growing - literally. The town has become the unofficial surrogacy capital of America. Filmmaker Beth Aala delicately follows four surrogate mothers and the biological parents of the babies they carry. Finding purpose and power in these pregnancies, the surrogate women create life-changing opportunities for those unable to conceive.