Oy Vey! My Son Is Gay!!
Every Friday night, the Hirsch family invites another 'perfect' girl to Shabbat dinner in the hopes that their son will marry a nice Jewish girl. This is put to an end when their son finally reveals that he is already seeing someone, and his parents can't wait to meet the lucky lady – except she is actually a guy. His parents are distraught, but when reality sets in they begin to blame each other for their son's sexuality.