From Zero to I Love You
Handsome and young Pete seems to have a tendency to fall in love with married men. His chequered history has his father and soon-to-be step mother urging him to find a reliable and mature single man. In the meantime, Pete meets a sexy man named Jack and falls into a wildfire-love. As it turns out, Jack is a man in a 15 year perfect marriage. What is Pete to do to keep him, and how is he going to bring their relationship from 0 to 1?