Gym Come True : Brutal Bootcamp Episode 1 (超激健身房 - 野戰特訓營 第1集)
Prince Charming and Model, Roger shares with us his personal workout agenda. Celebrities Chiachin and HahaTai's Weak Boi Gold fight for love and their jealousy pushes them toward extreme measures to win Roger's heart.