Teenage Kicks
Seventeen-year-old Miklós Varga's plans to escape his migrant family and run away with his best friend Dan who is crushed by the accidental death of his older brother. Only Mik knows the events that led to this tragedy, and he is suddenly forced to navigate his guilt and explosive sexuality to find the man he can become. Should he stay and comfort his family? Or should he leave and save the ones he love from the bad luck that he brings about?