Real Love
Forbach, East of France, today. Mario, a man without much ambition except for love, is back to square one after his wife leaves him. He is to raise two daughters who are going through their adolescent years on his own while he himself goes through some sort of a teenage crisis. Frida, 14-years old, blames her father for their mother's absence as she develops ambivalent feelings towards her new girlfriend. Niki, 17-years old, will soon leave home and aims to cherish the little family time she has left. Mario is forced to accept that every woman he loves in his life is to leave him sooner or later. And yet; perhaps loosing is, in a way, finding oneself.