First season's Angelabody is back to ensure his spot as the best Weak Boi ever in the history of Gym Come True. Along with Chiachin, the Taiwanese marshmallow girl with a Kardashian Ass, Weak Boi Angelabody will face abs-to-abs with the super hot coach and model Brad, who won't stop until they fall to their knees, begging.