The real Weak Boi is back! First season's Weak Boi Angelabody is back to compete against Hahatai's Weak Boi Gold to see who is the better Weak Boi. Chiachin and Weak Boi Angelabody experience an unforgettable workout lesson with sweetheart coach, Bruce, who has an irresistible hot bod and a cuddly cute face. A bittersweet workout session is about to begin.