Lost to Shame
The struggling actor Songjun is busy preparing to audition for a role in the internationally renowned play 'Dark Life. ' To more fully understand the transgender main character Judy, he searches out Ina, a transgender woman he saw in a documentary, and asks for her help. He also prepares a routine choreographed by his brother, a promising dance student. Thanks to these efforts he wins the leading role, receives praises for his sincere performance, and becomes a star. However when he unexpectedly witnesses a secret relationship between the two people he feels closest to, Songjun begins to doubt his own sincerity.